VM

Ibland blir jag jätteledsen för att jag inte får hoppa. Dels märker jag hur otränad jag är, till exempel i morse när vi hade fotbollsmatch mot 9:2an. Jag blev trött så snabbt & orkade verkligen inte. Det beror iof också på mitt för låga blodvärde. Och sen också får jag lite smått panik hur mycket jag halkar efter kunskapsmässigt på trampolinträningarna. Alltså tänk vad mycket jag kunnat lära mig på nästan ett år som jag inte kan göra, men som mina konkurrenter kan.

Mor hade kollat intagningspoängen också till VM, eller ja, ungdoms VM, & jag låg i höstas ett halvt poäng ifrån att komma med. Jag blir så ledsen. Jag är inte heller långt ifrån landslaget, men det kommer dröja minst ett år innan jag kan komma med där för jag kommer missa SM i år för det är ganska snart. Alltså det är på SM de uttagningarna sker.

Jajaja :/ Puss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte konstigt att du blir trött. Det har inte bara med att du inte tränat på länge utan ditt hb värde.

2010-04-13 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0