22 april

Hej hej hej :)
Idag fyller min far år! Jag & min bror hade helt glömt bort det! :o Men Moa påminde mig en stund innan jag träffade honom så det var lugnt.
Vi åt ute & min farfader är också här. Fast han åker nog i morgon.

På tal om i morgon, så måste jag gå & lägga mig tidigt i morgon för på lördag ska jag åka hemmifrån ca klockan 07.20. Fy tusan vad tidigt för att vara en lördag! Jag ska ju hjälpa till på tävlingen som kommer vara i sporthallen här i Berga. Det är alltså våran klubb som håller i den. Fast det är en regionstävling, så det är bara små barn som ska tävla. Eller små & små, men mer eller mindre nybörjare i alla fall.














Bilder från idag på photoshop-fördjupningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0