Balklänning

Snöar det? Mm jag tror visst det va. Bajsväder.

På onsdag fyller jag år :D 28:onde. Gud vad kul! :D
Och på tal om roliga datum som kommer under en snar framtid, så var jag & Linnéa & kollade på balklänningar igår :) Till balen alltså. Eller ja, "balen", eftersom det typ inte får heta det, utan det heter avslutningsmiddag eller nåt... I alla fall.
Jag har ganska svårt att hitta i min storklek. Eller alltså allt är aningen stort. Så jag får nog sy upp en egen hos en sömmerska som nästan de flesta ska göra av de jag vet. Eller ja typ.


Ja, varför inte? ;)


Kommentarer
Postat av: Mor

Det där är en BRUDKLÄNNING :-)

En sån kan du väl inte ha....än.

2010-04-21 @ 18:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0