Nu: Mot Maco!

Tja! :D Idag träffade vi på en överlevande från Auschwits. (Jag har ingen aning om jag stavade rätt). I alla fall :) Nu blir det att åka hem till Maco & så ska jag sova där inatt. Så åker vi tillsammans till IP i morgon. Vi har idrottsdag. I vanliga fall älskar jag sånna dagar, men jag hatar att det är i morgon :( Dels för att jag vet att jag skulle kunna göra så mycket bättre ifrån mig än vad jag kommer göra i morgon eftersom jag inte får träna & så ju, sen också är jag typ på väg att bli sjuk, så det kommer gå åt skogen. Jag kommer suga på allt! :'( Om jag ens ska vara med eftersom jag är sjuk.
Förra året var jag bäst på längdhoppning kommer jag ihåg! :D Av både killar & tjejer.
Aja, nu måste jag rusa till bussen! :) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0