Lägret + laserdome

Oj vad jag skriver att jag inte hinner skriva hela tiden, men ja det är så.

Nu är jag i alla fall hemma igen efter en helg på Väddö utanför Norrtälje. Det var läskigt att komma tillbaka till det stället där jag nästan för första gången träffade alla konfisar förra året som jag & Jennifer sedan kom så nära under sommaren. Och nu var man på samma plats liksom men med nästan helt nya människor.

Årets första dopp skedde också i helgen. Inte för att jag hade med mig badkläder, men det gick bra ändå :)

Nu har jag lite mindre än en timme innan jag ska vara nere i centrum igen & träffa trampolinisarna för att dra till laserdome! :D Snacka om att jag kommer vara slut ikväll när jag kommer hem, fast jag sov lite på bussen nyss på väg hit till Åkersberga.

Hare nice! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0