Inte Mikiz dag. HAHAH!

Idag har jag varit på Laserdome! :D Jätteskoj verkligen! Vi som åkte var jag, Davvan, Majsan, Mikiz, Lukas, Måns. Sen några nybörjarhoppare också.
Och haha det var inte riktigt Mickans dag idag ^^ Hon missade alla tåg vi åkte med. Eller förutom ett (det allra sista). HAHAHA jag döööör ^^ Det var så himla kul. Som tur är gick jag & David & hämtade henne en av gångerna så vi tre missade tunnalebanan tillsammans på vägen hem. Haha gud vad jag/vi hade kul då! (Hon missade alla på vägen dit också). 
Haha plus att Mikiz kom sist av alla när vi väl körde Laserdome poängmässigt. Dvs, hon var sämst ^^ Vi körde två gånger dessutom & hon kom sist båda XD
Hahahaha. Jaja.
I morgon är det skola. Jag vet att det kommer snackas jättemycket om både mig & att jag kommer snacka massa om folk då så jag känner att just nu är jag jätteglad så jag får ta vara på den känslan just nu :)
PUSS.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0