Moppekursen :D

Hej :) Jag skrev ingenting igår för jag hade fullt upp hela dagen! Jag gick upp 08:00 på morgonen eftersom jag skulle på moppekursen i stan som började 09:30. Det var hur läskigt som helst att man kännde liksom ingen & jag är inte direkt den som när jag kommer till nya ställen snackar & hörs & märks & tar för mig, utan när jag är själv i sånna miljöer blir jag helt tyst & mest iaktar. Hehe. Sån var jag mer när jag var liten tror jag men jag har blivit bättre på det & är mer bekväm i mig själv nu än då. Men jaja, åter till ämnet ;P För sen skulle vi äta. Vi hade alltså en lunchrast i 45 min & jag höll på at dö! Vi höll till precis intill Drottninggatan så alla började ju bege sig dit dom skulle (vi åt inte tillsammans utan alla fick sköta sig själva). Och jag visste inte vart jag skulle äta, asså jag visste inte ens vart det fanns ställen där man kunde äta. Så jag tänkte ringa far som alltid har koll på sånt men jag hade ingen teckning :( Men det löste sig tillslut :) Jaja. Sen fortsatte dagen & i slutet av teorikursen hade man ett prov ju. Jag fick ett fel av 35 :)

Efter det när allt var klart gick jag och mötte far när han kom i mål på "Halv-maran". Så åkte vi hem & på kvällen lekte jag med My, Moa & Magdalena som sov här.

Sen idag var det träning först & nästan direkt efter det bagav jag mig till Farsta tror jag där vi skulle ha lite praktik efter det långa dagen av teori dagen innan ju. Man had ingen uppkörning, vilket var skönt, utan man lärde sig tillsammans så tittade dom & gav tips medans. Men jag kan säga såhär att kursen var värd vartenda öre för den var så otroligt bra! Jag skojar inte :)

Puss.


Kommentarer
Postat av: joss

mental 5, Jag fick oxå 1 fel !!!

2009-09-15 @ 16:44:38
URL: http://bringitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0