Österby & ledargrej

Ska jag säga vad jag gjorde i lördags? :) Jag, Magdalena, Jennifer & My åkte väldigt spontant till Österby! :D Österby för er som inte vet är en liten by 42 km åt nåt håll från Uppsala. My bodde där när hon var ung & har massa vänner där. Och eftersom det är så öde tex utan bio & köpcentrum osv så roar man sig själva. Dvs det är drag där 24/7. Så vi lekte med massa männiksor hela natten & så, och åkte hem tiidigt nästa morgon. Orkar inte gå in på några detaljer vad vi gjorde.
Vi ville dit nu i helgen igen men vi får se om det går & så. Kanske, kanske inte.


Idag var jag på ledarmöte-träff eller vad man ska kalla det. Dit ska jag varje tisdag klockan halv sju till nio. Nice. Att bli ledare halndlar tydligen väldigt mycket om att lära känna sig själv & vi ska typ lära oss massa om psykiatri & sånt där coolt. Bland annat.
Och juste! :D Vi ska typ åka på ett läger tillsammans alla vi 32 som vill bli ledare & så. I vår tror jag. Eller i sommar. Jaja :)

Nu ska jag gå & duscha & tvätta håret för det behövs. Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0