Ledarutbildning idag

Idag lekte jag, My & Magdalena efter skolan :) Sen åkte jag därifrån till ledarutbildningen ju (: Där träffar jag ju som vanligt Elin, Jennifer, Jocke, Sara bland annat. Och sen har jag lärt känna en ny flicka också som heter Emilia som alla dessa andra typ känner sen tidigare :D Allt var klart vid halv nio typ så då lekte vi ett tag förutom Jennifer som åkte hem ganska på en gång. Men de andra var jag med till typ halv tio.

Jag kom på på vägen hem att jag nu tre dagar i rad varit ute & lekt & alla gånger gått hem från centrum hit till mor runt nio, halv tio. Liksom från samma plats till samma plats samma tid tre dagar i rad. Coolt.

Men nu väntar duschen på mig, så simma lugnt så skriver jag igen i morgon. Puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0