Jag hatar det här!

Nu är det bara en vecka och tre dagar kvar innan jag ska opereras! Det är nästa onsdag. Fast jag ska åka in på tisadagen & sova där. Annars måste jag vara där klockan sex på onsdagen. Alltså vakna typ fyra för att åka fem eller nåt.
Men any way. Jag tycker det är HELT SJUKT, GALET JÄTTELÄSKIGT! Jag är nära på att gråta varje gång jag tänker på det :( Läkarna sa också att jag kommer vakna & ha jätteont vissa gånger för dom kommer också ta ben från höften, så dom sa att där kommer jag framför allt ha ont. Även fast jag kommer få morfin kommer jag ha ont.
Men grejen med att jag gruvar mig inte så här mycket för att jag tror att det kommer gå åt skogen eller nåt, utan mer själva grejen. Obehaget. Usch usch usch!
Det är liksom så verkligt nu när det är så nära. Och ni vet när nån människa just fått veta att den har typ en månad kvar på sig att leva, så känner jag! Usch vad jag hatar det här! 
Och jag kommer aldrig kunna böja på min rygg lika mycket som jag kan nu, alltså svanka. Jag kommer heller aldrig ha en ärr-fri rygg. Nu lät det fett skabbigt det där med ärret, men jag tror det kommer vara jättelitet, men ändå.


Kommentarer
Postat av: ninnis

Det kommer att gå bra! Och du slipper ha ONT!!!

2009-09-30 @ 19:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0