Gästinlägg by Linus, Andreas & My

ah yo linus här bre :D . coolt va ? ne men seriöst nu jag my och adde e hos linnea och gangstrar oss. ;) vi åt nyss och det va fetans gott, not* haha ne skoja det va gott fast linnea hade glömt löken. :O och det går ju inte att käka tacos utan lök !! my tror hon e bäst såhon vill att jag ska skriva det men jag vet ju att det e FALSKT!!! haha ne skoja men alla vet ju att jag e bäst , men nu får adde skriva för han kan engelska:D. hej. nej men nu är det my som skriver :) och jag är bäst. han bara ljuger, hela tiden. & aa som linus redan sagt har vi precis ätit och är mätta och glada, så nu ska vi kolla film eller nått. HAAAAA'T BRA VÄNNER!! :D


Kommentarer
Postat av: andreas andersson

den där linus e ju fan bäst och my suger häst :O

2009-09-27 @ 12:24:09
Postat av: my

LÄGG AAAAAAAAAV ANDREAS :(

2009-09-28 @ 07:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0