23 september

Tjaaa. I morse åkte jag till Huddinge Sjukhus ju. Men det gick bra & jag överlevde. Jag fick mest lite info & sånt om operationen & att dom kollade min blodgrupp & mitt blodtryck, lungor, hjärta & sånt så jag var frisk.
Sen åkte jag hem, åt, bytte om, sminkade mig & drog till sista lektionen vilket var NO.
Efter skolan lekte jag, My & Linus.
Men sen var det dags att åka hem & äta eftersom det var återträff ju klockan 18:00.
Efter träffade jag Josse, Love, Sandra osv. som också var med en annan Linus Nilsson & co. Han frågade vart jag hade min andra halva. Min andra halva! :/ Det känns inte så...

Men nu ska jag plugga engelska. Bye.


Sommaren mellan 7:an & 8:an på Moas land.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0