Helgen i Uppsala & sista tävlingen på länge

Wiho! :) Det gick ovanligt bra på tävlingen & jag har som vanligt haft aldeles för roligt :)

Lördagen var det ju tävling hela dagen & sen på kvällen en sk "kamratmiddag" ^^. Så vi åt middag alla där som vanligt & bowlade efter det :) Trevligt trevligt. Och jag vann i mitt lag! Är man bäst? Ja!

Söndagen (idag) var det ju filnaler & jag var en av dessa finalister. Btw gick alla från våran klubb till final så det var ju kul. Min finalserie blev jag fett nöjd med & jag ska försöka fixa så jag kan lägga ut filmen här på bloggen.
Efter allt gick jag, Mikalea, Gustav, Lukas, Oscar, Månsa, David, Eddie & lekte lite i gropen (inte en grop) & gick efter det & badade :D

Men, en fett sorglig sak är att det här var ju sista tävlingen för mig på länge. Alltså på grund av operationen ju. Jätteledsamt! Men jag funderar på att ändå åka med på tävlingarna för att träffa alla vänner & liksom bara vara med & hjälpa till eller vad man ska säga :) Så jag inte kommer bort från det helt.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kom ju trea i Sverige.



Du var SÅÅÅÅ jätteduktig!!!!!!!!!!!!!!!<3

2009-09-21 @ 08:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0