29 September

Tjabba tjena hallå, vi säger så!

Today lekte jag med My efter skolan. Vi gick & köpte oss massa onyttigheter att äta på från Ica så drog vi hem till hennes far & satt oss & tjockade i oss allt & tittade på nån helt sjuk men jättecool film :D
Sen gick jag till ledargrjen som vanligt. Och Anton var där för ovanlighetens skull :) Anton är bäst! :D
Sen efter gick jag & Sara till stationen tillsammans & hon bjöd in mig till bad hemma hos henne på fredag :) Vet inte hur många som ska komma men några av oss konfisar skulle jag gissa :)
Sen var det bara att ta tåget hemöver & sen gå ett par kilometer från tågstationen hem. Så nu är jag kall. Men jag ska snart gå & lägga mig i min förhoppningsvis varma säng :) Igår var jag faktiskt duktig & gick & la mig två timmar tidigare än jag brukar :) Bara för att jag inte satt vid datorn kanske. Så jag ska försöka att hålla kvar det. Så puss & god natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0