Vila

Jag fattar inte hur jag ska kunna överleva ett halvår utan att få röra på mig på nåt sätt typ! Liksom om tre månader får jag sitta vanligt på en stol! Just nu + tre månader framåt, får jag typ inte ha den lutningen på höften. Alltså jag kan sitta på stolar men jag måste sitta långt ut på dem så att jag som sagt inte får en 90 graders vinkel. Men liksom jag kommer inte få göra nånting alls på tre månader! Jag får inte ens stå upp för länge. Oavsett hur bra det känns. Och jag får inte vrida eller böja på ryggen eller nåt sånt alls.
Just nu är det ganska lugnt eftersom det gör ont om jag gör något av dessa. Men efter nån månad kommer det nog bli lite klurigare.
När tre månader gått får jag börja men sjukgymnastik. Och så får jag simma :P Men det är bara det jag får göra då. I tre månader till. SEN ÄNTLIGEN KOMMER JAG FÅ VARA MED PÅ IDROTTEN & KOMMA TILLBAKA TILL TRÄNINGEN IGEN. Om sex månader. Ett halvår. Liskom ett halvt år! Det är fett länge :(

Nu ska jag äta. Hejsan svejsan.


Kommentarer
Postat av: Mor

Men tänk ett halvår tillbaka. Det var ju nyss det var vår. Och varje dag ett steg närmare...<3

2009-10-20 @ 20:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0