Tillägnat intresseklubben

Efter skolan idag följde My med mig hem. Sen åkte hon hem & åt. Senare vid åtta typ kom Moa. Vi gick & mötte Linus & Andreas. Sen gick vi alla & mötte My. Sen gick vi hem hit igen. Och spelade hög musik & jag försökte göra lite matte medans, men jag fick inte så mycket gjort ;) Har ju prov i morgon.

Linus åkte hem ganska tidigt. Sen skulle Adde hem vid tio. Så jag följde honom typ ända hem, medans My & Moa var kvar hemma. Fattar inte varför de inte följde med för My bor ju också där. Sen gick jag hem igen. Och när jag kommit hem hade Moa gått & mamma skulle skjutsa hem My som just missat bussen typ. Så jag åkte tillbaka till Skånsta med dom. Fett onödigt. Då hade jag lika gärna kunnat stanna hos Adde så hade mor kunnat plocka upp mig där. Men vem bryr sig. Nu borde jag gå & sova. Klockan är snart ett. På tog för sent! :O Så god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0