Sista inlägg som ej-opererad

Hallå i bananstugan! Nu sitter jag här i TV:rummet på sjukhuset & tittade nyss på Andra Avenyn & hade en kopp varm choklad brevid mig & myste :) Nu har jag övergått till ananas! ANANAS :D Jag älskar ananas :)
Jag har ett fin litet eget rum här & så har dom värsta satsiga TV:rummet som jag som sagt sitter i nu. Det kom också en tjej när jag satt här & gav mitt ett armband för att man ska se att jag är jag & så tog hon blodprov. Mitt i TV:rummet :D

I morgon klockan 20 i åtta har jag min operationstid. Det kommer ta ca en timme att förbereda, 1-2 timmar att operera & ca en timme att fixa efter. Det är massa jag inte orkar skriva som jag gjort eller kommer få göra eller vet. Men ja :)
Jag vet inte om jag kan skriva nånting i morgon. Jag kommer ha jätteont även fast jag får morfin. Jag ska säga till när jag börja känna av smärtorna så dom lär sig reglera hur mycket morfin jag ska få osv. Och en sköterska sa också att jag kommer ha svackor under dagarna här när jag har jättont & ångrar att jag opererat mig över huvet taget. Sen kommer jag ha dagar när allting går bra & jag lär mig gå osv :) Haha "lär mig gå" ^^ Men jaja.

Det känns ganska bra just nu. Ju mer stöd utifrån jag får ju bättre känns det :) Och jag pratade med Gustav (inte min bror) häromdagen för han har opererat sina öron. Och han sa det som att allt var så enkelt & känndes så bra :) Så det känns ganska okej nu :)

ÖNSKA MIG LYCKA TILL. Det här är mitt sista inlägg som ej-opererad-linnea. Så god natt. Nu ska jag snart gå & lägga mig. Puss!




Kommentarer
Postat av: linus.

lycka till linnea :D

2009-10-07 @ 19:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0