Planer

Men hej!

Idag skulle jag egentligen åkt hem till Linus. Och lekt med honom & Andreas. Igår också :D Ehh jag menar inte leka, jag menar plugga! Meeeen så blev det inte. Istället har jag & Moatoa pluggat lite :P Var också i Arninge en snabbis idag. Med min mor.
Så för någon timme sen följde jag henne hem (inte mor utan Moa), klädd i gula foppa-tofflor & Gustavs kompis mys-pysiga dunjacka :) Fast den var för stor :( Jag har en egen men jag hatar den.

På onsdag ska Moa vara barnvakt åt mig, & nästa tisdag ska jag leka med Magdis. Det är typ de planer jag har just nu. Eller ja, jag tror inte jag har nåt mer inbokat för tillfället i alla fall.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0