Jag lever bäst!

Wooh. Idag blev det vintertid. Vilket betyder att nu är det vinter! Eller nästan i alla fall. Nyss var det liksom sommar & allt var bäst & man gjorde bara vad man kännde för & var med alla i hela världen & kunde liksom bara dra iväg nånstans när som helst vart som helst.
När sommarlovet började ta slut tyckte jag att jag hade hunnit med aldeles för lite. Men jag upplevde ändå mycket! Åh gud vad jag saknar det.
Sen på hösten blir alla ledsna. Fast inte jag :) Inte nu. Förra hösten var verkligen sämst för mig. Usch på det. Men man ska leva i nuet & inte tänka på vad man kunde gjort eller vad som kommer att hända. Jag är typ så. Jag lever mycket & nuet & uppskattar allt jag har & ja, hur bra man har det här jämfört med andra länder & sånt. Så klart det blir en vanesak att man tar saker för givet men jag är ändå hela tiden medveten om att jag har det faktiskt riktigt bra med liksom rinnande vatten & allt det (x Haha jag låter som en vuxen :D Men det är ju sant! :) Samma att jag tänker väldans mycket på möljön. Eller okej det finns ett undantag när jag verkligen inte tänker på miljön & det är när jag duchar :D Duscha kan jag göra i evigheter. Men annars så! :)


Kommentarer
Postat av: mikis

du har för liten panlob :p

2009-10-26 @ 00:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0