"Jag har drömt det här"

Ni vet när man får en déjà vu. Man upplever nåt man tror man redan upplevt. Vissa säger ju istället för att säga att man just fick just en déjà vu, så säger man att man har drömt det. Allstå man kommer i en situation man tror man tidigare drömt. Eller upplevt.
Idag på dagen låg jag & sov. Då drömmde jag lite grjer & kom ihåg när jag vaknade vad jag hade drömt.
Direkt efter jag vaknat fick jag veta att det var en som hade dött. En ganska "nära", men det var ingen människa.
Sen låg jag & tänkte lite. Jag kom då på att i en av mina drömmar hade jag drömt just om denne. Att han/hon aldrig längre var hemma hos dess ägare & att jag erbjöd mig att jag kunde ta hand om honom/henne om det var nåt problem. Med mer.
När jag sen vaknade fick jag veta att detta problem var att han/hon var död.
Det läskiga är att dennes död var ingenting väntat. Jag hade ingen aning om att "den" var sjuk eller nåt. Och vet inte nu heller för den delen. Anade det alltså inte. Hade aldrig haft en tanke på det. Det kom som en chock att han/hon dog.

Lite läskigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0