Fredagkväll

WIE! :)

Efter skolan lekte jag med My & Bagdis & efter det åkte jag hem & åt. Och min morfar & mor fyllde år i veckan, så när jag kom hem var min morfar & hans "tjej" & min moster & hennes ena dotter (min kusin) här. Hennes andra dotter (också min kusin) har jag inte träffat på typ 5 år. Fast hon kom också :D Fast det var en överraskning :D Men any way.
Vi åt middag tillsammans & sen tårta efter det.
Sen skyndade jag & Moa oss till centrum för att möta Linus, My, Andreas. Vi åkte till Täbban & tittade på biiio. En rätt så dålig film såg vi :) Fast Moa & My låg på raden nedanför mig & grabbarna & typ sov -.- :D
När vi var hemma igen vid nånting i 12, så träffade vi på några snubbar i centrum.
Jag träffade Sara ockå en microsekund! :D

Jaja. Det var en förenklad sammanfattning av dagen/kvällen. Nu ska jag lyssna på musik! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0