Extrem Linnea-makeover

Tjabba tjena hallå, nu sa jag så!

Fint jag rimmade :)
Idag var min första utflykt sen operationen. Till sporthallen. Ja det skrev jag ju. Där såg jag åter igen hur lång jag blivit jämfört mot alla! Ja, för lång har jag minsan blivit. Av operationen. Dom tog ju ben från höften & malde ner & stoppade in i ryggen där den döda disken tidigare legat. Så jag har blivit någon/några cm längre. Och smal har jag också blivit. Eller alla säger det i alla fall. Och det förstår jag. För jag äter ingenting. Men jag vill verkligen inte ha! Men jag försöker stoppa i mig massa godis då om jag inte vill ha mat. För äckligt smal vill man ju inte bli. Fast jag bryr mig egentligen inte att jag gått ner. Men alla komenterar hela tiden ba' "Men gud var smal du blivit! :O". Hela tiden. Så dom komentarerna slipper man ju hellre. Så jag ska försöka äta mer. Misstolka mig bara inte med det här inlägget.
Men a, tack för mig! Puss.


Kommentarer
Postat av: Mor

Du tog minsann en kvällspromenad på 400 mete oxå!

2009-10-19 @ 15:12:05
Postat av: Mor

Två cm längre. Lika lång och ståtlig som jag.

men MYCKET smalare. Och sötare!

2009-10-19 @ 22:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0