Halloween

Igår var första gången jag var hemma hos nån annan än mig själv sen jag opererade mig. Jag höll igång heeela dagen. Så när jag åkte hem vid ett gick jag bara upp & la mig. Med smink & allt. Och så sov jag tretton timmar. Kanske lite mer. Men ja. Det tog ganska mycket på krafterna. Men det var verkligen jättekul för mig. Och jättekul att träffa alla & att få komma ut lite också & inte bara sitta hemma. Ska bli skönt också att gå till skolan på måndag. Fast jag har typ fått göra ett eget schema lite för att jag bara ska gå halvtid den första tiden för att jag inte skulle orka en hel dag.

Några få bilder från igååååår:












Kommentarer
Postat av: my

Det va bra att du kom älskling! :D

2009-10-31 @ 20:47:34
URL: http://mybrohlin.blogg.se/
Postat av: mikiz

förlåt, men kan bara tänka på hon i mean girls (meen girls kanske det heter), när hon blivit påkörd av en buss när jag ser dig, i alla fall på första bilden xD, nej förlåt, men det är så :p

2009-11-03 @ 21:27:28
URL: http://jaghartanktpaensak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0