Kommande vecka

Gud vad jag är sjukt trött nu känner jag. Vet inte varför.

Idag kom Andreas & Linus hit & hälsade på. De tog bussen hit & åkte en station för långt. Så jag gick & mötte dom. Inte för att jag hann så långt för jag tog det lite lugnt i mörktret så jag inte skulle ramla :O Det är verkligen skitläskigt om jag skulle rammla. Jag höll på att göra det tidigare idag när jag också var ute. För tänk om det skulle hända, liksom alla skruvar & allt skulle låssna & allt skulle brytas sönder. Lite läskigt!
Men men... Nu har de i alla fall just åkt.

I morgon kommer Magdalena. Har saknat henne :( Jag saknar inte bara henne! :O Det är massa jag inte träffat på evigheter! Bara för att jag inte går i skolan ju. Men nu efter lovet på måndag kommer jag börja gå i skolan igen. Fast på halvtid :P

På onsdag kommer Ella en stund. Hon skulle till Täby eller nåt på dagen, så efter det skulle hon typ komma :)

På torsdag ska jag till mor.

På fredag ska jag kanske till Lovisa. Jag är nemligen bjuden på Halloween party! Fast vi får se om jag kan komma på grund av ryggen. Men jag vill! :(

Lördag & söndag har jag inga planer. Måste göra massa matte i alla fall :P Säkert massa i andra ämnen också. Men jaja. Orkar inte tänka på det nu.



Kommentarer
Postat av: inte linus iaf ?:S

dom där linus och adde verkar störtsköna! :O

2009-10-26 @ 22:22:47
Postat av: Mor

Du SKA inte gå ute själv i mörkret. Tänk på att det är halt oxå. Du är som en gammal gumma nu i kroppen. Tänk på det du. :-)

2009-10-27 @ 00:00:56
Postat av: my

klart du ska komma! jag och lovisa har värsta planerna, de blir sjukt kul! förök älskling! :D <3

2009-10-27 @ 14:47:51
Postat av: Mor

Men tänk efter så förstår du varför du är så trött. <3

2009-10-27 @ 16:57:13
Postat av: MOA

JA :D OM DU SKA TILL LOVISA KAN VI FIXAS OSS TILLSAMMAAAAANS, THAT'S PERFEEEECT!

2009-10-27 @ 19:39:24
Postat av: Mor

Jag kan skjutsa!!

2009-10-28 @ 18:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0