Linnea + strykgärn = brännskada! :D

Nu ska jag berätta en ganska lyckad sak jag gjorde när jag var liten! :D
Jag var typ kanske 4, 5 eller 6 år nånting & det var julafton. Och typ hela släkten var här hos far. Och så stog nån släkting till mig & strykte typ en duk. Men sen ställde hon undan strykgärnet ett tag. Så jag frågade varför det bara stog där eller nåt sånt. Och då sa hon att det var för kallt för att stryka med just då. Och då tänkte lilla Linnea att eftersom det var för kallt för att stryka med så kunde jag känna på det. Så jag frågade om jag fick känna på det. Och då sa de ju så klart att jag inte fick för det var för varmt. Men dom hade ju just sagt att det var för kallt att stryka med? Det gick inte ihop i mitt huvud så efter att ha diskuterat det där en stund tänkte jag att jag visst kunde ta på strykgärnet. Så jag la hela handen över där det är kokhett. Så hahahahaha jag brände hela handen! (x


Kommentarer
Postat av: linus.

HAHHA linnea goes klant!! :D

2009-10-25 @ 23:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0