Stygn

Idag har jag lekt med Moa. Det har jag gjort varenda dag sen i fredags. Om man hoppar över söndagen :D
Men men! Ointressant :D

Igår var jag hos sjukgymnasten i Åkersberga för att få lite balansövningar & sånt jag ska göra. Och idag var jag hos vanliga doktorn i Åkerberga. Jag tog bort stygnen. Fast det kan man inte säga att jag gjorde. För såhär. Från början fick jag som häftstift som höll ihop såret. Sen efter bara några dagar på sjukhuset drog de bort dom & satte dit sånna hära "steri strips". Det är som smal kirurgtejp kan man säga :D Och det var dom som dom tog bort idag. Så nu har jag bara lite vanlig kirurgtejp för att skydda. Ybertufft.

Och vet ni vad jag mer gjorde igår?! Jag tittade på Kenny Starfighter!! Det har jag velat se sen jag fick veta att den skulle komma ut på bio. OCH IGÅR ÄNTLIGEN SÅG JAG DEN! Jag är så glad :D

Puss & kraaaaam!


Kommentarer
Postat av: Mor

Vet du..du har varit glad hela sista veckan tror jag. I alla fall har det verkat som så. <3

2009-10-22 @ 00:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0