4 oktober

Jag märker att det blir en del "Idag har jag gjort det här & det här. Nu ska jag göra det. Hej då" typ. Alltså gällande skrivandet. Men ja, jag har inte så mycket i mitt huvud för tillfället så jag skriver det jag kommer på.
Och juste. På tal om det kommer jag kunna ha med min dator på sjukhuset i veckan. Så jag kommer kunna berätta allt om operationen och sånt :)

På msn just nu heter jag "Ågren. pluggaar" Och vad gör jag? Jo jag sitter & skriver det här blogginlägget. Attans bananer! Ett av mina mål den här terminen var att om jag bestämmer mig för nånting då måste jag verkligen göra det också! Men ja det är inte det lättaste att bara bryta ett mönster.

God natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0