Midnattsvolleyboll, & VI VANN!!

Wihooo!! :D Just nu känns allt vääldigt bra! :D Inatt klockan 02.20 avgjordes allt. Åkersberga vann!
Jag ska berätta från början:

Varje år anordnards av Svenska kyrkan en volleyboll-turnering. Midnattsvolleyboll. Det börjar med en mässa vid 7 & sen gick man i fackeltåg bort till hallen där turneringen höll till. Anledningen att det var i Vallentuna var att det var dom som vann förra året. Dvs, vinnaren håller i nästa års turnering. Det är hela Stockolms län med & tävlar eftersom Stockholms län liksom är ett s k stift. Sverige är inom kyrkan uppdelat i en massa typ stift. I alla fall. Man träffade massa trevliga människor & ja alltså vi hade så himlans kul! :D
Nån gång efter halv tre var allt klart & vi åkte hem.
Jag fotade en massa men det var med kyrkans kamera.
Jag, Jennifer & Sara var dock bara hejarklack för att Jennifer & jag är ju skadade & sen ja, Sara vet jag inte varför hon inte var med :)
Och alltså vi skrek så vi höll på att dö! Eller nej men alltså nästan! Jag höll faktiskt på att svimma en gång för vi skrek på killarna så mycket & man typ tappade rösten sen efter allt på väg hem.
Så nästa år är det alltså våran tur att hålla i det här. Åh vad kul det ska bli :)


Kommentarer
Postat av: Mor

Nästa år kan du vara med!!!

2009-11-22 @ 19:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0