Spricka i benet & om musikcafét

Igår åkte jag & några flickor till centrum & fikade på det nya cafét tillsammans! :) Myspysigt.
Idag däremot har jag efter skolan åkt med Moltass till vetrenären. Han har typ en spricka i benet kanske. Fast det är inget man kan göra nåt åt typ så vi matar honom med smärtstillning så han inte ska ha ont :)
Efter vi varit hos vetrenären åkte vi hem, jag var hemma i en kvart, för sen skulle jag & Moa ner till bergagården. Där skulle vi, i ett rum & med Erik & Fredrik, repa lite inför på torsdag. På torsdag ska våran klass på kvällen ha musikcafé. Så Erik & Fredrik behövde nån som sjöng i deras typ band. Vi ska förövrigt sjunga två gånger till. En gång med typ kören & en gång vet jag inte med vilka, men det var typ nåt extranummer för det var för lite uppträdanden.
Men alltså det är så sjuuukt mycket som ska fixas till dess. Ganska coolt. Varenda människa av oss 60 pers har en eller flera uppgifter till den här dagen, för att allt ska gå ihop. Venisage, filmtittning, lotteri, "cafeteria", underhållning, "skyltning", garderob, inträde osv osv.

Nu ska jag göra matte. So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0