Skola för första ggn på en månad!

Idag gick jag till skolan för första gången på en månad! Det var superläskigt! :O Och så måste jag gå omkring & bära på den dära himlans kudden. Überpinsamt! :D Så jag låter Moa bära på den i stället! :)

Jag gick ju bara i skolan vissa lektioner så jag åkte hem tidigare. Sen kom Moa hit. Jag har lekt med henne utan att överdiva, varenda dag som jag varit här hos mamma sen jag kom hem fårn operationen. Förutom en dag.
Jag går också ut med henne typ varenda dag. Det är skönt. Att få snacka massa med henne & så. Eftersom vi inte kan göra det på väg till skolan som vi annars brukar. Eftersom jag nu får skjuts varenda dag.




Du är bäst Moa! Tro inget annat! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0