Lång dag idag

Idag har varit en lång dag.
Jag har varit i skolan, sen åkt hem till Moa en stund & ätit pannkakor. Efter det fick vi fick sjkuts av Rasmus mor ner till centrum där vi också träffade Lisa & såg en hel del andra som också skulle ta tåget till Täby för att åka till Åva på öppet hus. Där på Åva träffade jag på Anton & några andra jag känner. Jag träffade även Lukas som var där & typ labbade för att han går där för ja, skolan ska ju inte vara helt tom när man kommer dit.
Sen halv sju kom far & hämtade mig för då skulle jag till ledarutbildningen. På ledarutbildningen var det mer en hälften så många där. Men det är mysigt när man är få. Även fast jag inte känner de få som var där superbra, men det är ingen fara för mig. Som sagt var det mysigt ändå.
Sen skyndade jag mig ner till centrum & missade precis tåget. Men jajaja. Resten av kvällen är ointressant. Det var väl i & för sig det mesta av det här också men skit samma :D



Bild från i lördags. Klockan är här typ halv tre på natten & vi är superglada! :D


Kommentarer
Postat av: Josefin

Volleyboll- spelandet på konfalägret ser ut att ha gett resulat ;)Grattis :D <3

2009-11-28 @ 12:10:41
URL: http://abraahamssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0