I'm a nolifer

Du heter: Linnea Ågren
Smeknamn: ågren
Låt som när du är ledsen sörjer till:
Beroende av: Min kudde jag måste bära runt på! haaahaaa :(
Vad tror folk om dig: No idea
Stämmer det: -
Vad får du oftast komplimanger för: Hm.. Lite allt möjligt. Men typ oftast mitt hår.
Vad säger du för att ragga på någon: Haha inte vet jag :D
Hur imponerar man på dig: öh
Brukar du skratta för dig själv: Ja!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Okej då , men tack för hjälpen !"
Var bor du: Åkersberga
Trivs du där: Jag kan inte påstå annat
Sprit, cider, vin eller öl:
Vad har du för mobiloperatör: 3
Är du allergisk mot något: Nej
Har du haft sex idag: Haha, nej
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem som ringer
Vem ringde du senast: Haha, Lovisa! 9 ggr dessutom :D
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det kommer jag tyvärr inte ihåg
Antal timmar sömn inatt: 7 tror jag
Sov du ensam: Ja
Brukar du komma i tid: Nej :(
När mår du bra: När allt är bäst! :)
När blev du fotad senast: Ingen aning
Hur känner du dig nu: Fundersam
Vanligaste färg på dina kläder: Olika varje dag
Favorit dryck på morgonen: Mjölk! :D
Rakar du benen: Ofcourse
När brukar du oftast gå och lägga dig: För sent
Är du blyg: Bara bland främmande människor när jag inte känner nån ett dugg. Eller nja inte blyg. Men väldigt väldigt tyst & ligger väldigt lågt eller vad man ska säga ^^.
Sysslar du med någon idrott: Trampolin is the shit! :D
Vill du hellre ha mail än brev: Hah inte vet jag :D
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nope
Har du spytt offentligt: Hm.. Jag har spytt utomhus i alla fall. & med vänner som såg! Blä :O
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: HAHA! :)
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Inget bestämmt
Vad är det värsta du vet: Folk som kräver uppmärksamhet på fel sätt, & folk som inte är "äkta". 
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja dom är bäst! :)
Vad använder du för shampoo: Olika
Vad är det finaste du fått: Finns massa olika. Men en grej är min ring! :)
En speciell dag du minns: Nån dag i agusti 2008. Typ den 22:ndra.
Hur gammal är du: Jag fyllde 15 & ett halvt för en vecka & två dagar sen :)
Tycker du om någon just nu: Skulle jag inte påstå
Du samlar på: Nothing
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen.
Gillar du golf: Jag har faktiskt tagit golflektioner :D Förra sommaren
Vilken tid gick du upp idag: Vet inte. Jobbigt tidigt i alla fall
Har du sovit i din egna säng i natt: Yes
Är det okej att gråta: Ja?
När grät du senast: Idag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: iiiiingen aning :)
Bär du glasögon eller linser: Ska typ egenltigen ha glasögon/linser. Men det har jag aldrig brytt mig om. Det är mer att det ibland är jobbigt på kvällar & sånt. Men det kan jag leva med.
Har du piercing: Nä. Eller öronen
Har du tatuering/ar: Nope
Vill du gifta dig: Kanske det :)
Är du bra på att laga mat: OM jag är
Är du flygrädd: Nej inte ett dugg! :)
Vad dricker du helst när du är törstig: Mjölk
Tror du på ett liv efter döden: Nej :(
Tycker du om sushi: Jag säger att jag inte gör det men jag har aldrig vågat smaka!
Vad äter du helst när du ser på film: Öh typ godis
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej. De är skillda en över 11 år sen tillbaka
Har du tandläkarskräck:
Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll
Vilken ögonfärg har du: Blåa utomhus, gröna innomhus
Har du någon gång gråtit dej till sömns: A
Biter du på naglarna: Gjorde fram till typ nåt år sen. Så nej, inte längre! :)
Röker du: Nej
Senaste låt du hörde: On the beach - Sonic palms


Kommentarer
Postat av: Mor

Folk tänker om dig att du är söt, rolig, diplomatisk, snäll, långsam, snabbpratare, vacker

och alldeles...underbar1

2009-11-06 @ 22:15:54
Postat av: my

Hahah långsam.. :D Ja, din mor har så rätt ågren :)

2009-11-07 @ 00:51:06
URL: http://mybrohlin.blogg.se/
Postat av: anonym

haha vad får du oftast komplimager för ? hahah jag vet :D r*******************mpa :D

2009-11-07 @ 21:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0