Grattis till min blogg!!

GISSA VAD SOM HÄNDER IDAG! MIN BLOGG FYLLER ETT ÅR!

Jag vet exakt vad jag gjorde för ett år sen. Jag satt hemma hos Linnéa & jag hade bråkat med mor supermycket för jag fick inte leka med Linnéa. Hade gjort nåt så vi fick inte umgås :P Men jag drog hem till henne ändå. Så fixade hon min blogg. För jag hade under en tid funderat på att skaffa en. Medans hon gjorde det kollade hon på klockan. Klockan var då 17:17.
Sen dess tänker hon på mig & det tillfället varje gång lockan är 17:17! Coolt va? :D Och nu har det liksom gått ett år sen dess!
Tufft.
Och för er uppmärksamma så publicerar jag det här också exakt klockan 17:17.
Fast första inlägget skrev jag inte fören i morgon.

Jag har ju som sagt haft bloggen i ett år nu. 365 dagar. Och jag har skrivit 470 inlägg. Alltså, jag skriver i snitt 1.29 inlägg varje dag.


Puss & kraaaam. /å



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0