Moa, Rasmus & Fredrik

Just nu känner jag mig riktigt tuff.

Idag har jag pluggat från att jag vaknade, tills att jag åkte till Moa & lämnade en No-bok. Sen åkte jag hem & åt osv. Sen åkte jag tillbaka till Moa. Hemma hos henne sminkade jag mig & sånt kul innan Rasmus & hans vän Fredrik kom. Vi tittade på film, snackade massa, om bland annat en massa glada minnen från i vintras :( Sen drog vi ut & gick en sväng ner till Statoil & köpte godis. Sen ja så gick vi tillbaka & hängde lite vid ett par gungor & sånt kul innan far hämtade mig efter vid tolv.

Min äldsta katt Krister fyllde 11 idag! (Eller ja igår eftersom klockan är över tolv) GRATTIS TILL HONOM



Viktor, Rasmus, Jennifer & Linnéa. Magdis i röd jacka & jag i inte röd jacka, går i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0