Vaccination i morgon

Hej! :O

Idag var jag på öppet hus med Magda & Moa på Danderyds gymnasuim. I Danderyd. Logiskt. På vägen dit tappade vi lite halvt bort oss så vi hakade på Erika, Josefin & Anna. Haha det var inte lyckat för dom visste inte heller vägen :D
På vägen hem sen stannade jag & Moa i Täby C & åt middag på Donken ;P Där satt vi ganska länge & lekte lite med Moas kamera på mobilen. Så nu ligger dom filmerna på Facebook.

I morgon ska jag vaccinera mig. Jag är typ en av dom som mest varit emot det. Och det är jag till en viss del fortfarande. Fast nu är anledningen mer den att jag inte vill att kroppen ska behöva ta hand om ändå den lilla dosen sjukdom dom ändå sprutar i mig, utan den energin borde gå till att läka ryggen. På tal om det är mitt ärr jätteläskigt :O Och det är fett långt. Snyggt liksom i sommar när man ligger & solar eller allmänt går omkring i bikini med feta ärret på ryggen :( Jaja. Jag kan ändå inte göra nåt åt det.

Puss & hej, leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0