2 år idag

Idag är en speciell dag! Det var exakt två år sen jag & Linnéa fölovade oss :D Och nej, vi är inte lesbiska. Hihi.
Det är en lång historia det här, & här kommer den:
Den 15/11 -07 en torsdag, stog jag & Linnéa på träslöjden & ristade in "Peson 15/11 -7" & "Ågren 15/11 -07" i varsin silverring vi hade gjort där på träslöjden då. Dock tappade våran lärare sedan bort dessa ringar. Så vi fick göra nya. Efter en ganska kort tid tappade Linnéa bort sin & även jag fast mycket senare. Sen nästan exakt på dagen, ett år senare hittade jag min igen. Och jag blev jätteglad. Sedan på konfirmationslägret i sommras tappade jag bort den igen. På fotbollsplanen. Och jag & Magdalena letade jättelänge. Jag kommer ihåg den dagen jätteväl.
När Linnéa sedan fick veta det kom hon på en idé. Hon sålde sin kamera för att få pengar till bland annat detta. Hon gick nemligen till en guldsmed eller vad det heter & köpte två nya silverringar med namn & datumen inristade. Sedan gav hon dem till mig i konfirmationspresent. Eller ja, jag fick den ena ;) Den dagen kommer jag också väldigt väl ihåg. Och jag blev superglad :) Men efter en tid i Solskiftesskolan, tappade Linnéa även denna ring. Men som tur är så hade någon hittat ringen & lämnat in till typ expeditionen där Linnéa sedan gick & kollade & fick då tillbaka den.
Så nu har vi våra ringar båda två. Jag bär den hela tiden förutom när jag sover eller duschar.
Grattis till oss. <3


Silverbiten vi sedan gjorde de första ringarna av. Min & Linnéas spegelbild är i den. Lite tufft.


De nyaste & köpta ringarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0