Linnea 6 år

I morse råkade jag gå upp en timme för tidigt. Så jag satt mig med mamma en stund & kollade på massa gamla filmer från när jag & Gustav var små! :D Så himlans kul! Alla små komentater man säger är så himlans roliga :D
Och så var en hel del gamla vänner med på vissa filmer. Jag hade till exempel ett kalas när jag fyllde 6 år. Ella var där. Moa också. & sen en del jag inte är kompis med längre. Felicia, Ronja & nån tjej som jag inte vet vad hon heter. Jaja :D
Och sen när Moa & jag gick på dans! Så söt man var när man skuttade omkring där i rosa balettkläder med ingen lugg för den hade jag just klippt bort aldeles själv :D
Men haha jaja skit samma! :)

Nu ska jag till Moa en stund & sen efter det vidare & leka med en ascool snubbe :O
Pussar.


Kommentarer
Postat av: linus.

fett najs med en cool snubbe :O

2009-11-14 @ 00:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0