Ingen konsert igår inte

Igår skulle jag åkt med Josse S, Moa, Magdalena, Emma, Fanny på konsert i Globen. Vi skulle köa med Fiffi & Elin också. Men självklart kunde jag inte följa med på grund av ryggen! Attans vad tråkigt det var! :( Så för nån vecka sen sålde jag min biljett som vi fixade i våras. Jag kommer ihåg exakt när Moa & jag typ vart i centrum på en lunchrast i Berga & så gick vi till de andra flickorna som stog & hängde vid nån grej som jag inte vet vad det heter, på skolgården. Åh :( Det var liksom min & Moas grej allting från början & så fick jag inte vara med :(

I stället åkte jag hem & var superfrysen & värmde mig i soffan & somnade ganska snabbt. Av en slump sen väckte pappa mig en halvtimme innan jag skull vara i kyrkan. Så jag åt lite & åkte iväg. Går på ledarutbildning ju.
Fick också veta att Elin & Jocke hoppat av ledarutbildningen. Tråkigt :(

Idag har jag också skrattat en hel del. Jag & Linnéa har gått & hakat upp oss på ordet "bajs" hela dagen! Så kul så att man dör! :D

God natt!


:D


Kommentarer
Postat av: Mor

Det blir fler tillfällen till konserter. <3

2009-11-11 @ 18:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0