26 november

Precis som de senaste dagarna har jag idag haft fullt upp! Jag & några andra flickor gick tidigare för att vi slutade 16:00 & klockan 16:00 började ett möte i komunhuset (alceahuset) vi skulle på. Från början var det Moa & jag som skulle dit men sen hakade en & annan flicka & pojke på. Det slutade 50 min innan jag skulle till sporthallen på ett annat typ av möte fast som mera var en info-grej mellan 18:00 & 21:00. Alltså trampolin. Och då på den halvtimmen skulle jag också hinna hem till far, packa osv. & sen då åka dit till sporthallen. Jag åt där med. Alltså på trampolin"mötet".
Juste! Jag vet två stycken som fyller år idag & en som har namnsdag :D Gratulerar!

Jag känner att nu när jag har så mycket att göra på dagarna så skriver jag bara om det. Och haha vem vill veta det liksom? Vad jag gör på dagarna. Nej, det är inte intressant. Men det blir så när det hela tiden händer nåt. Inte för att jag har nåt emot att det händer en massa men jag blir så trött. Och jag hinner inte plugga vilker jag verkligen måste göra för det är så mycket jag måste fixa & också ta igen från när jag var borta från skolan på grund av ryggen.

Kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0