Helgen!

Nu är jag hemma igen. Eller ja, jag har varit hemma i princip hela degen. Jag kom hem ungefär vid 11:30.
Och kul har vi haft! Fast tävlingen gick sådär. Eller min andra serien gick bra :) Förövrigt kunde man se mig live om man hade Flash hemmifrån. Så mamma & pappa satt här hemma & tittade på mig samtidigt samma sekund som jag körde mina serier på tävlingen ;) Samma var det med resultaten som uppdaterades live också. Coolt va? ;)
Och blåsor på fötterna kan jag ju säga att jag har! Dansa hela natten i högklackat var inte jätteyckat. Eller lyckat var det väl men ont kan jag säga att det gjorde! Men ja, ska man vara fin får man lida pin ;)
Majsan fotade en massa också men hon tappade bort kameran. Och jag vet inte om hon hittat den men jaja.
Och sen nu i helgen är det dags för SM! :) Fast eftersom det är gymnastik-SM i alla grenar har dom lagt trampolin-kvalet på fredagen. Så då får jag ta ledigt från skolan.
Oj vad jag snackar, & ja, jag har massor att berätta för Linnéa i morgon ;) Så ha det bra! Puuuuusar :D

Kommentarer
Postat av: Lolle

Man blir så glad när man läser vad du skrivit. Det bara sprutar glädje ur ditt inlägg.

PoK

2009-05-24 @ 21:06:37
Postat av: L I N N É A

Wiiiie!:D Jag ska få veta ALLLT!

2009-05-24 @ 22:26:53
URL: http://pesons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0