Igårkväll 30/4



Ja, nu ska ni få höra! Igår åkte vi ju som sagt till Österskärsskolan & tittade lite på majbrasan där :) Sen började efter ett tag folk försvinna & vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på... Vi hade inte planerat så mycket utan tänkte att vi tar det som det kommer istället :) Så jag kom på att Gustav fyllde år den dagen vilket gav mig idén att kolla vad han hade för sig :) 18 fyllde han förövrigt. Dom satt i alla fall utanför hans hus han & några kompisar & hade tänt en egen liten brasa & spelade musik & hade en gitarr med sig & så :) Supermysigt! Så jag kollade om vi kunde komma eftersom han bor precis i närheten där vi var :) Så klart gick det bra så vi drog dit. Sen grillade vi marsmallows & hade allmänt trevligt dom & vi :) På vägen hem sen ringde Guuran & så fick jag prata med hans kompis som ville ha numret till Moa ;) Så ja, jag gav nummret till honom. Trevlans trevlans.
Sen fotade Magda & Linnéa lite, så här kommer dom bilderna:

     
Hemma hos Linnéa, klara att dra iväg (klicka på bilden för att se den större)

   
Mys vid brasan (klicka på bilden för att få den större)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0