Skolan & träningen

Idag inleddes dagen med att få tillbaka våra NO-prov. Eller nej så inleddes den inte, men any way så fick vi i alla fall tillbaka våra prov. Och jag blev mucho happy när jag fick se att jag fick MVG på det provet :D

Nu sista tiden i skolan har bara gått uppåt för mig. Jag har funerat på varför, & jag kom just på att det måste ha med att jag inte tränar nu att göra. För då sparar jag tolv timmar i veckan som jag annars tillbringar i sporthallen, plus några extra timmar vissa få gånger då jag tränar andra. Dvs, då hinner jag göra mer skolgrejer hemma. Men åh! Jag vill inte att det ska vara så :( Jag blir så deprimrad! Eller nej så får man inte säga. Man ska inte missbruka ordet depprision. Men ja, jag saknar träningen :(


Kommentarer
Postat av: Lolle

Bra jobbat. Du är så himla duktig!

2009-05-13 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0