Resultat

Jag har ju inte hoppat alls på en månad pga ryggen (förutom det där lägret förra helgen). Vilket märktes igår. Jag kände mig helt lost på trampolinen & när jag satt & väntade precis innan jag skulle gå upp & köra tänkte jag att jag lika gärna kunde stryka mig. Jag hade inte kört nån hel serie alls. Men sen tänkte jag att jag ju lika gärna kunde gå upp & "testa". Mest för att träna på att kunna hantera tävlingar när det gäller nerviositet & sånt. Eller ja, ni fattar. Aja, jag kännde att det inte gick nå vidare så jag körde inte heller klart serien. Eller valfrian.
Men däremot synkronen gick kanske inte så bra som det kunde gått, men ja, vi kom 2:a ;P Haha.
Det var också sjukt många som hoppade ut! I min klass kanske det brukar vara två st som hoppar ut under en tävling. Men den här tävlingen var det typ två som inte hoppade ut. Helt crazy. Så var det i de flesta klasser.
Aja, nu vet ni. Kisses.




Från vänster: Mikiz, Månsa, Lukas, jag, Antonia, Elise.
Divid saknas, men annars är det här hela gruppen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0