Tältningen & födelsedagsbarn

Fredag: Ja, tälta gjorde vi som sagt fredag till lördag & ja, detaljer behöver man inte gå in på. Jag åkte till Lovisa lite innan de andra & så åt jag där & så. Ella & Jennifer var i alla fall inte med. Men det hände massa annat i stället :P Jaja. Vi sommnade i alla fall vid fem typ eller nåt sånt. Eller inte alla, men jag & en annan gjorde det.

Lördag: Jag vaknade vid sju av att Lovisa sa att det hade regnat in i tältet & att det typ var vattenpölar längst ner vid fötterna. Så hon föreslog att vi skulle gå in. Jag orkade inte det & det var inte så många andra som var på det heller tror jag, men till slut började alla gå ner ändå, så jag gjorde också det. När vi sen kom in tittade vi på film. Sen vid nio skulle Lovisa iväg så alla åkte hem. Min resa hem var inte jättelyckad, men jag kom hem efter ett tag i alla fall :P
När jag kom hem kännde jag mig trött & jätteäcklig. Så jag gick & la mig en stund men sen ringde pappa & sa att jag inte fick sova mer utan jag skulle städa mitt rum -.- Så jag gjorde det sen duchade jag & frächade till mig lite. För på kvällen var jag bjuden till Moas födelsedagskalas! :D Så Linnéa kom hit & så gjorde vi i ordning oss tillsammans. Trevlans.

Lovisa har massa bilder från dessa dagar, så när jag får tag i dom lägger ut dom :)

Nu ska jag ut i solen :) Kisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0