SM i fyrishov i Uppsala

Hatar allting just nu känns det som. Är så arg på mig själv. Usch!

Jag ställde upp i både min åldersklass ungdom men också i den högsta klassen elit. Det var ett litet krav från Majsan att vi skulle göra det. Det känndes ganska bra innan men när jag körde (både i ungdom & elit), så gick det inge vidare. Jag vet inte ens vad jag kom i elit & jag behöver inte veta det heller. Jag har märkt att jag bryr mig ofta inte så mycket om vad jag kommer utan mer hur bra jag presterar i förhållande till mig själv. Visst, jag strävar efter att komma först så klart, men lyckas jag inte köra mitt absolut bästa är jag inte nöjd var än jag kommer, om det så skulle vara etta för då hade jag kunnat i sånna fall vinna med större marginal eller vad som helst om jag gjort det bästa jag kunde. Nej bajs på det tycker jag. Nu ska jag gå & duscha. Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0