Planer

Idag har varit en lååång dag. Men jag orkar inte berätta allt, utan i stället hade jag tänkt berätta vad jag ska göra de fem kommande dagarna:

Fredag: Jag, Linnéa, Lovisa (& typ Magda & hennes kompis?) ska åka till Täby C & köpa bland annat presenter till Moa, Frida & varandra.

Lördag: Jag ska sola hela dagen hade jag tänkt & sen på kvällen/eftermidagen ska jag kanske vara med My, Rosanna & tre andra & ha lite filmkväll typ.

Söndag: Jag, Linnéa, Ella & Moa är bjudna till Frida som fyller år den dagen :)

Måndag: Halvdag i skolan, sen drar jag, Linnéa & Moa hem till Moa & så ska vi tre fira varandra lite eftersom vi alla nyligen fyllt år. Sen på kvällen/eftermidagen ska vi tre + Magda + Pontus + Gustav åka & bowla tillsammans :) Trevlans.

Tisdag: Skola, sen hade jag tänkt att prova hoppa igen på träningen eftersom vi åker iväg på tävling torsdagen. Jag var där på träningen en stund idag & bara kollade, & gud vad det var frestade att hoppa lite (a) Men icke sa nicke det gjorde jag inte :)

Pöss.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte LÄXORNA!!!!

2009-05-15 @ 07:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0