Om lite allt möjligt

Jag har egentligen inte så mycket att skriva idag. Skolan gick bra & ja, jag åkte iof hem till Ella efter skolan med Linnéa & vi bakade bajs som vi åt lite på sen också :) Mina anorexia-vänner åt typ ingenting medans jag tyckte om det ganska mycket :) (För er som inte fattade var det inte bajs, men det såg ut som det!) Men annars har ingenting speciellt hänt idag tror jag.

Och vet ni? :D På nästa tävling i Herrljunga (lite utanför Göteborg) kommer det komma människor från 19 länder! :D Liksom USA's landslag kommer vara med & tävla :D Fatta coolt :) Så det ser jag fram emot. Även fast jag kanske inte kommer vara med, men vi får se :) Jag ska i alla fall åka dit.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0