Idag

Jag vet att jag sa i det tidigare inlägget att jag skulle lägga ut några bilder från igår, men jag orkar verkligen inte. Det får räcka med den här nedan. Finns annars några bilder på facebook om ni vill se för er som är vän med mig där. Men det är typ bara några stycken.

I alla fall. Idag har jag varit med Magdalena & Moa efter skolan. Det var väldigt trevligt måste jag säga. Vi snackade en del om allt mellan himmel & jord. Och så bakade vi nånting som jag inte vet vad det heter. Typ shabb eller nånting sånt ;) Fast nej, inte nåt sånt men jaja, skit samma!
Hem kom jag vid sju. Så nu har jag för en stund sen gjort mig lite middag & ska nu gå & duscha hade jag tänkt. Ha det bra! Ciao.


Bild från igår på Moa, mig, Magdalena.


Kommentarer
Postat av: Magda

HAHA x'D Kakorna hette snodas tror jag..... MÅSTE KOLLA

JA det hette dem. snoddas alltså. Det var det vi bakade idag ;)

2009-05-27 @ 22:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0