Tävlingen & annat

Idag tränade jag ju första gången på ett tag & det gick bra :) Jag tog det i och för sig väldigt lugnt & körde inte så mycket, plus att jag gick lite tidigare, men det känns ändå ganska bra inför tävlingen i helgen :) Vi åker på torsdag & kommer hem på söndagen tror jag. Och däremellan ska vi ha riktigt skoj har jag bestämmt! Det är typ mer än dubbelt så många länder också ju än vad det vanligtvis är :) 19 st är det, fast det sa jag i och för sig i ett tidigare inlägg för ett tag sedan. Jaja. Skoj säger jag bara! ;)

Sen efter träningen i alla fall så hade mamma nån grejsimojs för personer, eller det var inte mamma som hade det men vi höll till här hemma i alla fall. Majsan var här, Lukas, Antonia & Elise var här, & Måns, & lite andra människor också. Och juste! Moa också ;) Dom åkte just hem btw.

Puss och kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0