Friidrottsdag

Jag måste börja med att berömma mig själv efersom jag här hemma har gjort på bara igår & idag 6 sidor i matten, dvs 23 tal :D (Det känns mer än det låter ;P) Även fast jag gått hem till Jennifer både igår & idag efter skolan & kom inte hem fören vid åtta eller vad det var :D Man hinner så mycket när man sitter lite mindre vid datorn!

Jaja. Idag hade vi i alla fall friidrottsdag. Jag tycker inte om friidrottsdagar så mycket. Eller jo, det är kul vid sånna grenar man äger på :D Fast jag missade ungefär hundra grenar idag för jag fick typ ett litet blodsockerfall där mitt på dagen. Haha, vad töntigt det lät, men aja. Sen vissa grejer ville jag undvika pga ryggen också ;P Men höjdhopp, längdhopp, kula & 100 m. hann jag i alla fall med. Längdhopp tycker jag mest om av dom :) Mitt rekord är fyra meter nånting, men jag lyckas aldrig slå det :( Hehe. Hoppas ni också haft en trevlig dag! Pussen.

Kommentarer
Postat av: MOA

Måste bara få påpeka att det inte finns något som heter friidrottsdag. Det heter antingen Idrottsdag eller friluftsdag! ;D

2009-05-06 @ 17:15:01
URL: http://moaasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0